Гарантійне обслуговування

На товари у нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов’язання щодо відсутності в товарі заводських дефектів.

Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі під час отримання.

  1. Гарантія на компресорний небулайзер Ulaizer Home (CN-02MY)
  2. Гарантія на компресорний небулайзер Ulaizer Air+ (VP-D2)
  3. Дії у разі несправностей небулайзерів Ulaizer Home (CN-02MY) і Air+ (VP-D2)
  4. Як здати товар на гарантійний ремонт/заміну?
  5. Які товари підлягають гарантійному ремонту/заміні?
  6. У яких випадках гарантія не надається?
  7. Нагляд за медичними виробами

1. Гарантія на компресорний небулайзер Ulaizer Home (CN-02MY)

За відповідних умов експлуатації, в компресорному небулайзері Ulaizer™ Home (модель CN-02MY) не повинні виникати дефекти в матеріалах та роботі протягом 5 років з дати покупки.

На небулайзер надається гарантія на 5 (п’ять) років за умови використання за призначенням
та дотриманням правил експлуатації.

Гарантія обмежується заміною за розсудом ТОВ «Юрія-фарм» будь-якого компонента або обладнання, що визнане дефектним, якщо за оцінкою ТОВ «Юрія-фарм» буде доведена обґрунтованість претензії.

Ця гарантія не поширюється на будь-які компоненти або обладнання, які неправильно використовувались або експлуатувались не за призначенням, випадково ушкоджувались або несанкціоновано ремонтувалися, і не поширюється на ремонтні витрати.

ТОВ «Юрія-фарм» не несе відповідальності перед покупцем або іншими особами за втрату можливості використання обладнання або за непрямі або випадкові збитки, які можуть виникнути.

Всі товари, що повертаються, мають бути належним чином упаковані та відправлені з передоплатою дистриб’ютором, який обслуговує виріб.

За додатковою інформацією звертайтесь до уповноваженого представника в Україні ТОВ «Юрія-фарм» через форму зворотного зв’язку на сайті в розділі «Контакти».

2. Гарантія на компресорний небулайзер Ulaizer Air+ (VP-D2)

Компресорний небулайзер Ulaizer™ Ейр+ (модель VP-D2) призначений для індивідуального
використання.

На небулайзер надається гарантія на 2 (два) роки за умови використання за призначенням
та дотриманням правил експлуатації.

Гарантія поширюється тільки на компресор (основний блок) та не діє для небулайзерної камери та інших аксесуарів, оскільки термін служби аксесуарів значно залежить від інтенсивності їх експлуатації.

Гарантійний термін експлуатації небулайзерної камери, масок та інших аксесуарів становить 180 годин за умови дотримання правил експлуатації. Однак у разі зміни кольору їх рекомендується замінити.

Для підтвердження того, що гарантія на небулайзер дійсна, потрібно надати чек з місця продажу або гарантійний талон.

У випадку порушення правил експлуатації і технічного обслуговування, а також нецільового використання небулайзера гарантія анулюється.

Також гарантія анулюється у випадку самостійного ремонту або внесення змін у конструкцію пристрою.

Виробник та уповноважений представник в Україні ТОВ «Юрія-фарм» не несе відповідальності за наслідки або збитки, які можуть виникнути внаслідок використання небулайзера.

Гарантійне обслуговування обмежується тільки діями, вказаними вище. Будь-яке інше гарантійне обслуговування не надається.

Всі товари, що повертаються, мають бути належним чином упаковані та відправлені з передоплатою дистриб’ютором, який обслуговує виріб.

За додатковою інформацією звертайтесь до уповноваженого представника в Україні ТОВ «Юрія-фарм» через форму зворотного зв’язку на сайті в розділі «Контакти».

3. Дії у разі несправностей небулайзерів Ulaizer Home (CN-02MY) і Air+ (VP-D2)

Технічне обслуговування небулайзерів Ulaizer™ Home (CN-02MY) і Air+ (VP-D2) повинно виконуватися тільки виробником або уповноваженою спеціалізованою компанією.

У випадку несправності небулайзера слід ознайомитись з розділом інструкції «ВИЯВЛЕННЯ ТА УСУНЕННЯ НЕСПРАВНОСТЕЙ».

Якщо проблему неможливо усунути самостійно, згідно рекомендацій таблиці з інструкції, або якщо у Вас є зауваження до роботи виробу, Вам необхідна консультація щодо його роботи або Ви бажаєте залишити відгук, будь ласка, скористайтесь одним із наступних способів:

  • надішліть лист на електронну пошту feedback@uf.ua;
  • надішліть текстове повідомлення за допомогою додатків Viber, Telegram або WhatsApp на номер +38 (095) 275-33-01;
  • зателефонуйте на номер +38 (095) 275-33-01 (тарифікація дзвінків згідно тарифів Вашого оператора) або +38 (0800) 401-771 (безкоштовно з будь-якого номера в Україні).
  • Зверніться до нас через форму зворотного зв’язку на сайті в розділі «Контакти».

До звернення слід додати наступну інформацію:

  • серійний номер медичного виробу;
  • опис несправності;
  • прізвище та ім’я, місцезнаходження (місто, країна), телефон, e-mail (за бажанням) особи, яка відповідальна за експлуатацію виробу.

4. Як здати товар на гарантійний ремонт/заміну?

Ви можете здати небулайзери Ulaizer™ Home (CN-02MY) і Air+ (VP-D2) на ремонт/заміну, надіславши поштовим оператором «Нова Пошта».

Разом із товаром вкладіть гарантійний талон та чек про придбання товару.

Коли надсилаєте товар кур’єрською службою «Нова Пошта», оформте відправлення за реквізитами:

  • Отримувач: ТОВ «ЮРІЯ-ФАРМ»
  • Код ЄДРПОУ: 30109129
  • Телефон: +38 (095) 395-03-65 (контактна особа Логвінов Віталій)
  • Вид доставки: склад-двері
  • Адреса: м. Київ, вул. Святослава Хороброго (колишня Народного Ополчення), 19
  • Оплата доставки: отримувач, безготівка
  • Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.

5. Які товари підлягають гарантійному ремонту/заміні?

Якщо товар вийшов з ладу протягом гарантійного терміну через виробничий брак, ми відремонтуємо його або замінимо на новий.

Перш ніж здати товар на гарантійний ремонт, ознайомтеся з умовами гарантійного ремонту, вказаними в цьому розділі чи інструкції.

Переконайтеся, що:

  • гарантійні пломби на місці;
  • товар не має механічних або інших пошкоджень;
  • товар використовувався за інструкцією;
  • ви не ремонтували товар самостійно і не змінювали його конструкції;
  • гарантійний талон заповнено правильно;
  • зберігся серійний номер товару.

Зверніть увагу!

  • Деякі товари приймаються на гарантійний ремонт лише за наявності супутніх аксесуарів і складових модулів.
  • Згідно із законодавством України, з 2017 року наявність штампа на гарантійному талоні не є обов’язковою для надання сервісних чи гарантійних послуг.

Детальніше про гарантійний ремонт можна дізнатися в Законі України «Про захист прав споживачів».

Товари, які підлягають гарантійному ремонту/заміні:

  • Юлайзер Air+ (VP-D2)
  • Адаптер постійного струму для Юлайзер Air+ (VP-D2)
  • Юлайзер Home (CN-02MY)

Товари, які НЕ підлягають гарантійному ремонту/заміні:

  • Великий набір аксесуарів для Юлайзер Air+ (VP-D2)
  • Середній набір аксесуарів для Юлайзер Air+ (VP-D2)
  • Малий набір аксесуарів для Юлайзер Air+ (VP-D2)
  • Небулайзерна камера для Юлайзер Air+ (VP-D2)
  • Загубник для Юлайзер Air+ (VP-D2)
  • Назальна канюля для Юлайзер Air+ (VP-D2)
  • Маска інгаляційна дитяча для Юлайзер Air+ (VP-D2)
  • Маска інгаляційна доросла для Юлайзер Air+ (VP-D2)
  • Повітряний фільтр для Юлайзер Air+ (VP-D2)
  • Повітряна трубка для Юлайзер Air+ (VP-D2)
  • Набір аксесуарів “Великий” для Юлайзер Home (CN-02MY)
  • Набір аксесуарів “Малий” для Юлайзер Home (CN-02MY)
  • Небулайзерна камера для Юлайзер Home (CN-02MY)
  • Загубник для Юлайзер Home (CN-02MY)
  • Назальна канюля для Юлайзер Home (CN-02MY)
  • Маска інгаляційна дитяча для Юлайзер Home (CN-02MY)
  • Маска інгаляційна доросла для Юлайзер Home (CN-02MY)
  • Повітряний фільтр для Юлайзер Home (CN-02MY)
  • Повітряна трубка для Юлайзер Home (CN-02MY)

6. У яких випадках гарантія не надається?

Гарантія не надається, якщо:

  • порушено цілісність гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушено правила використання, які викладені в інструкції;
  • було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару;
  • неправильно заповнено гарантійний талон;
  • серійний номер виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено.

Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношення або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі чи неправильним під’єднанням до електромережі;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався товар, або що виникли внаслідок з’єднання та підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

7. Нагляд за медичними виробами

ТОВ «Юрія-фарм» піклується про здоров’я пацієнтів і створює безпечні, ефективні та доступні лікарські засоби та вироби медичного призначення.

Медичні вироби, які продаються в інтернет-магазині:

  • Lorde Hyal 4 мл №10 – розчин для інгаляційного та інтраназального введення
  • Ектобріс® 2,5 мл №10 – розчин для інгаляцій
  • NASISOFT 4 мл №10 – розчин для інгаляційного введення та інші.

Для забезпечення контролю за їх безпекою та ефективністю, використовується система нагляду за медичними виробами, яка підвищує відповідальність ТОВ «Юрія-фарм» перед споживачами за якість продукції, а також дозволяє своєчасно приймати адекватні заходи, спрямовані на їх удосконалення.

Якщо Вам стала відома будь-яка інформація щодо побічних реакцій або дефектів медичних виробів ТОВ «Юрія-фарм», заповніть, будь-ласка, форму зворотного зв’язку, або повідомте нас будь-яким зручним для Вас способом.

Заповнити форму

Закриваючи дане вікно, Ви погоджуєтесь, що ознайомилися з нижче наведеною інформацією.
САМОЛІКУВАННЯ МОЖЕ БУТИ ШКІДЛИВИМ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я!
arrow-top
0
    0
    Кошик
    Ваш кошик порожній