Повернення товару

Які товари не можна повернути?

Покупець має право на повернення товару належної якості протягом 14 днів з моменту отримання відповідно до Закону України від 12 травня 1991 р. № 1023-XII «Про захист прав споживачів», за винятком товарів, які вже були у використанні, та категорій товарів, що не підлягають поверненню (медичні вироби, що контактують зі шкірою, слизовими або дихальними шляхами – у випадку порушення упаковки).

Товар повинен бути повернутий у повній комплектації, в оригінальній непошкодженій упаковці з усіма документами.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, Покупець має право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У яких ситуаціях можна повернути товар при доставці (отриманні)?

Здійснити повернення замовлення можна в момент доставки (отримання) за умови дотримання правил і порядку обміну / повернення товару.

Важливо! Обов’язково перевіряйте своє замовлення при отриманні!

Відмовитися від доставленого замовлення та оплати під час отримання можливо в наступних випадках:

  • доставлений товар не відповідає замовленому;
  • товар пошкоджений внаслідок порушення цілісності упаковки;
  • товар пошкоджений внаслідок невідповідності упаковки характеру вкладення та умов пересилання (за винятком вимог щодо температурного режиму).

Важливо! У разі, якщо Ваше замовлення містить виріб (-и) медичного призначення, Ви маєте право під час отримання замовлення відмовитися від доставленого виробу (-ів) медичного призначення та маєте право вимагати повернення коштів у випадку, якщо:

  • пошкоджено первинну та/або вторинну упаковку лікарського засобу;
  • минув термін придатності лікарського засобу;
  • уповноваженим органом опублікована заборона реалізації та застосування виробу медичного призначення;
  • доставлене замовлення не відповідає замовленому за кількістю або складом, найменуванням, дозуванням, формою випуску, ціною.

У разі відмови від доставленого замовлення сума послуг з доставки сплачується Покупцем відповідно до встановлених тарифів перевізника.

У яких ситуаціях можна повернути товар після покупки?

Можна повернути товар, якщо:

  • товар не такий, як ви очікували;
  • товар не відповідає опису або фото;
  • товар неналежної якості.

Важливо! Товар не має втратити товарний вигляд. Має бути збережено:

  • упаковку;
  • комплектацію;
  • товарний чек;
  • гарантійний талон (для небулайзерів Юлайзер).

Для повернення виробу (-ів) медичного призначення неналежної якості, необхідно надати розрахунковий документ – фіскальний чек на його/їх придбання.

У такому випадку Ви матимете можливість повернути сплачені кошти або замінити препарат / виріб медичного призначення на аналогічний належної якості.

У разі виникнення ситуацій, які не прописані законом і не мають стандартного рішення або передбаченої процедури, рекомендуємо звернутися через форму зворотного зв’язку. Наші менеджери зможуть знайти вирішення складної ситуації та залишать позитивне враження про нашу роботу.

Як повернути товар?

Ви можете повернути товар, придбаний в нашому інтернет-магазині, протягом 14 днів від дня купівлі. Перевірте, чи ваш товар підлягає всім умовам повернення.

Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку разом з товарним чеком і гарантійним талоном (тільки для небулайзерів Юлайзер). Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.

Якщо Ви придбали товар з подарунком при поверненні треба надати весь набір (товар разом з подарунком). Інакше номінальну вартість подарунка буде вирахувано із суми повернення.

Якщо ви хочете повернути Юлайзер:

  • напишіть звернення через форму зворотного зв’язку, вказавши: прізвище, ім’я, по-батькові, номер мобільного, e-mail адресу, детальний опис проблеми;
  • після опрацювання звернення з вами зконтактує наш менеджер;
  • після консультації (верифікація поломки) і отримання всієї необхідної інформації надішліть нам непрацюючий Юлайзер;
  • далі очікуйте на відправку нового Юлайзера.

У разі виникнення ситуацій, які не прописані законом і не мають стандартного рішення або передбаченої процедури, рекомендуємо звернутися через форму зворотного зв’язку. Наші менеджери зможуть знайти вирішення складної ситуації та залишать позитивне враження про нашу роботу.

Реквізити для повернення товару перевізником «Нова Пошта»:

  • Код ЄДРПОУ: 31423376
  • Номер мобільного телефону і ПІБ отримувача: 380975969591, Січкаренко Микола Іванович (або +380976220678, Тертишна Катерина Петрівна)
  • Відділення «Нової пошти»: №174 (м. Київ, вул. Івана Пулюя, 8А)
  • Оплата доставки: коштом отримувача, безготівковий розрахунок
  • Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.

Яка вартість доставки товару при поверненні?

Ви можете повернути товар перевізником «Нова Пошта».

При поверненні товару протягом 14 днів з моменту купівлі вартість відправки оплачує Покупець. Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника залежно від фактичної / об’ємної ваги та оціночної вартості товару.

Якщо Ви отримали не той товар, який замовляли, товар неналежної якості або товар, що не відповідає фото на сайті, ми компенсуємо вартість відправки цього повернення з відділення.

Закриваючи дане вікно, Ви погоджуєтесь, що ознайомилися з нижче наведеною інформацією.
САМОЛІКУВАННЯ МОЖЕ БУТИ ШКІДЛИВИМ ДЛЯ ВАШОГО ЗДОРОВ'Я!
arrow-top
0
    0
    Кошик
    Ваш кошик порожній